€ 1.407 men
€ 68.945
Morgan Plus 8 injection 3.5i V8 alloy body
injection 3.5i V8 alloy body
Leasebedrag
—
Maandbedrag (indicatief)
—
Vraag een offerte aan
Indicatieve berekening. Geen rechten ontleend.
Marke
Morgan
Modelis
Plus 8
Kebulo tipas
Cabriolet
Pavaru deze
Handgeschakeld
Pagaminimo metai
1986
Kuras
Benzine
Rida
33.841 km
Cilinderinhoud
3.946 cc
Kleur
blauw basis
Aanschafprijs
€ 68.945
BTW/Marge
Marge
Kenteken
RB-47-TP
Autobedrijf
Vakgarage Rida
Plaats
Terneuzen
Polisa lease
33.841 Km Rida
1986Pagaminimo metai
BenzineKuras
194 PkGalia
CabrioletKebulo tipas
HandgeschakeldPavaru deze
Pagrindiniai duomenys
Marke
Morgan
Modelis
Plus 8
Versija
injection 3.5i V8 alloy body
Valstybinis numeris
RB-47-TP
Kuras
Benzine
Pagaminimo metai
1986
Rida
33.841 Km
Kebulo tipas
Cabriolet
Pavaru deze
Handgeschakeld
Duru skaicius
2
Sedimu vietu skaicius
2
Pagrindine spalva
blauw
Dazu tipas
basis
Pardavimo kaina
€ 68.945
PVM / Marza
Marge
Variklis
Cilindru skaicius
8
Darbinis turis (cc)
3946
Galia (AG)
194
Galia (kW)
143
Didziausias greitis (km/h)
200
Aplinka
Pavaru skaicius
5
Vidutines sanaudos
12.9
Sanaudos mieste
19.3
Sanaudos uzmiestyje
9.3
Tarsos klase
0
CO2 emisija
182
Energijos klase
G
Istorija
TA pritatant
Nee
Naujo kaina
€ 0
Atvykimo data
14-09-2020
1 dalies data
01-10-1986
1a dalies data
01-10-1986
Serviso knygele
Onbekend
Matmenys ir svoris
Mase
920 Kg
Priekabos mase su stabdziais
838 Kg
Priekabos mase be stabdziu
460 Kg
Finansiniai duomenys
Paruosimo islaidos
€ 0
Papildomas mokestis (%)
25
Keliu mokestis (ketv.)
€ 0 / € 0
Kita
Transporto tipas
Personenauto
NAP zyma
-
Transporto vieta
Terneuzen
Gamykline spalva
Lapis Blau
Apmusalai
Leder
Raktu skaicius
Onbekend
Pulteliu skaicius
Geen
Daugiau specifikaciju
Maziau specifikaciju
Parinktys ir priedai
Exterieur
✓ Lichtmetalen velgen
Extra
✓ Reservewiel
Daugiau parinkciu
Maziau parinkciu
Classics
✓ APK bij aflevering: N
✓ Garantie opmerking: Bezichtiging alleen op afspraak. Bel 0115-622600
✓ Bovag_garantie: N
✓ Bovag_40puntencheck: N
✓ Bovag_afleverbeurt: N
✓ Vetos_garantie: N
✓ Pca_top_occasion: N
✓ Bosch_car_service_best_car_selection: N
✓ Vakgarant_premium_occasion: N
✓ Autotrust_garantie: N
✓ Car_garantie: N
✓ Mbsg_garantie: N
✓ Opmerkingen: Bezichtiging alleen op afspraak. Bel 0115-622600
Merk: Morgan
Model: Plus 8 injection
Type: 3.5i V8 alloy body
Interieurkleur: Licht grijs
MORGAN PLUS 8
De Morgan Plus 8 is verreweg het bekendste sportwagen model gebouwd door de Britse autofabrikant Morgan in 1968. De aanhoudende populariteit van het model is al vele jaren de drijvende kracht van het bedrijf in de meer dan 50 jaar dat, met een kleine onderbreking, het wordt geproduceerd. Onder Morgan liefhebbers wordt het model zeer sterk geassocieerd met Peter Morgan, de eigenaar-voorzitter achter het ontwerp.
In 1966 naderde de Triumph TR-motor het einde van zijn levensduur en werd gezocht naar een geschikte vervanging. De Rover Motor Company bood de aluminium Rover V8-motor aan. Maurice Owen kwam bij het bedrijf om de leiding te nemen over de ontwikkeling van de nieuwe auto, de Morgan Plus Eight, en dit model werd aan het publiek aangekondigd op de Earls Court Motor Show van 1968. De Plus 8 behield Morgan’s reputatie op het circuit. Dit bleek een van de meest succesvolle auto’s te zijn die het bedrijf ooit heeft gebouwd. Eind jaren zestig verwierf de Morgan Motor Company extra fabrieksgebouwen ten zuiden van de bestaande fabriek. Dit maakte een bescheiden uitbreiding van de activiteiten van Pickersleigh Road mogelijk.
Alle Morgans, dus ook de Plus 8, zijn cabriolets. Het is een Brits model bomvol nostalgie: Morgans worden al sinds de jaren vóór de Tweede Wereldoorlog op dezelfde manier gebouwd. Op een stalen chassis wordt een essenhouten frame geplaatst, terwijl de carrosserie van metaal is. Vrijwel alles wordt met de hand vervaardigd en gemonteerd. Morgan wordt geleid door Charles Morgan, de kleinzoon van de oprichter.
DESIGN VAN DE MORGAN PLUS 8
Het prototype van de Plus 8 was gebaseerd op een aangepaste versie van het chassis van de Plus 4 , waar een 3,5 liter V8 motorblok van Rover in werd gelegd. Het chassis werd een aantal keren aangepast vanwege aanpassingen aan de versnellingsbak in 1973 en 1976. Als gevolg van deze chassis aanpassingen werd ook de body aangepast en verbreed in 1976 en werden de wielkasten vergroot om de grotere en bredere banden kwijt te kunnen die nodig waren om het gegroeide vermogen van de motor goed naar de weg te krijgen. De originele 1968 Plus 8 was 57 inch breed en de laatste was 64 inch breed. Voor een aantal jaren in de jaren zestig was de Plus 8 de snelste productie auto in Groot-Brittanië.
MOTOREN IN DE PLUS 8
Morgan was de eerste van een reeks van sportieve autofabrikanten die de V8-motoren van Rover gebruikte, later volgden TVR en Marcos dit voorbeeld. Vanaf het begin heeft de auto een achtcilinder motor onder de kap gehad. De 3,5-liter V8 waarmee de Plus 8 debuteerde, werd geleend uit de Rover P6 3500. Op zijn beurt was de Rover-motor weer gebaseerd op een blok van General Motors. De prestaties van de Plus 8 waren fenomenaal: de auto had maar 6,7 seconden nodig voor de sprint naar 100 km/h en dat in 1968! Er was geen Britse productie-auto die sneller was. De indrukwekkende prestaties waren een combinatie van het Amerikaans-Britse blok en het lage gewicht van de auto. De Plus 8 woog maar iets meer dan 800 kilo. De door ons aangeboden Plus 8 3.5 V8 injection is een kort geproduceerde uitvoering met de unieke aluminium carrosserie, aluminium velgen en bumpers, en de 193 pk sterke 3.5 V8 in combinatie met een 5 versnellingsbak. Af fabriek besteld in de BMW kleur Lapis Blau. Deze Morgan is nieuw geleverd in Nederland door de toenmalige importeur Nimag. Het lakwerk is compleet nieuw, in een van onze eigen spuiterijen uitgevoerd, het interieur, de softtop en alle bekleding werden door een lokale vakman eveneens volledig vernieuwd. Tevens lieten wij een nieuwe tonneaucover maken welke wordt bijgeleverd. Het notenhouten dashboard is terug in originele staat gebracht middels het vakkundig verwijderen van de oude laklaag en het aanbrengen van een nieuwe vernislaag. Kortom een unieke Morgan voor de perfectionistisch ingestelde liefhebber.
Let op: Bezichtiging alleen op afspraak!
Model: Plus 8 injection
Type: 3.5i V8 alloy body
Interieurkleur: Licht grijs
MORGAN PLUS 8
De Morgan Plus 8 is verreweg het bekendste sportwagen model gebouwd door de Britse autofabrikant Morgan in 1968. De aanhoudende populariteit van het model is al vele jaren de drijvende kracht van het bedrijf in de meer dan 50 jaar dat, met een kleine onderbreking, het wordt geproduceerd. Onder Morgan liefhebbers wordt het model zeer sterk geassocieerd met Peter Morgan, de eigenaar-voorzitter achter het ontwerp.
In 1966 naderde de Triumph TR-motor het einde van zijn levensduur en werd gezocht naar een geschikte vervanging. De Rover Motor Company bood de aluminium Rover V8-motor aan. Maurice Owen kwam bij het bedrijf om de leiding te nemen over de ontwikkeling van de nieuwe auto, de Morgan Plus Eight, en dit model werd aan het publiek aangekondigd op de Earls Court Motor Show van 1968. De Plus 8 behield Morgan’s reputatie op het circuit. Dit bleek een van de meest succesvolle auto’s te zijn die het bedrijf ooit heeft gebouwd. Eind jaren zestig verwierf de Morgan Motor Company extra fabrieksgebouwen ten zuiden van de bestaande fabriek. Dit maakte een bescheiden uitbreiding van de activiteiten van Pickersleigh Road mogelijk.
Alle Morgans, dus ook de Plus 8, zijn cabriolets. Het is een Brits model bomvol nostalgie: Morgans worden al sinds de jaren vóór de Tweede Wereldoorlog op dezelfde manier gebouwd. Op een stalen chassis wordt een essenhouten frame geplaatst, terwijl de carrosserie van metaal is. Vrijwel alles wordt met de hand vervaardigd en gemonteerd. Morgan wordt geleid door Charles Morgan, de kleinzoon van de oprichter.
DESIGN VAN DE MORGAN PLUS 8
Het prototype van de Plus 8 was gebaseerd op een aangepaste versie van het chassis van de Plus 4 , waar een 3,5 liter V8 motorblok van Rover in werd gelegd. Het chassis werd een aantal keren aangepast vanwege aanpassingen aan de versnellingsbak in 1973 en 1976. Als gevolg van deze chassis aanpassingen werd ook de body aangepast en verbreed in 1976 en werden de wielkasten vergroot om de grotere en bredere banden kwijt te kunnen die nodig waren om het gegroeide vermogen van de motor goed naar de weg te krijgen. De originele 1968 Plus 8 was 57 inch breed en de laatste was 64 inch breed. Voor een aantal jaren in de jaren zestig was de Plus 8 de snelste productie auto in Groot-Brittanië.
MOTOREN IN DE PLUS 8
Morgan was de eerste van een reeks van sportieve autofabrikanten die de V8-motoren van Rover gebruikte, later volgden TVR en Marcos dit voorbeeld. Vanaf het begin heeft de auto een achtcilinder motor onder de kap gehad. De 3,5-liter V8 waarmee de Plus 8 debuteerde, werd geleend uit de Rover P6 3500. Op zijn beurt was de Rover-motor weer gebaseerd op een blok van General Motors. De prestaties van de Plus 8 waren fenomenaal: de auto had maar 6,7 seconden nodig voor de sprint naar 100 km/h en dat in 1968! Er was geen Britse productie-auto die sneller was. De indrukwekkende prestaties waren een combinatie van het Amerikaans-Britse blok en het lage gewicht van de auto. De Plus 8 woog maar iets meer dan 800 kilo. De door ons aangeboden Plus 8 3.5 V8 injection is een kort geproduceerde uitvoering met de unieke aluminium carrosserie, aluminium velgen en bumpers, en de 193 pk sterke 3.5 V8 in combinatie met een 5 versnellingsbak. Af fabriek besteld in de BMW kleur Lapis Blau. Deze Morgan is nieuw geleverd in Nederland door de toenmalige importeur Nimag. Het lakwerk is compleet nieuw, in een van onze eigen spuiterijen uitgevoerd, het interieur, de softtop en alle bekleding werden door een lokale vakman eveneens volledig vernieuwd. Tevens lieten wij een nieuwe tonneaucover maken welke wordt bijgeleverd. Het notenhouten dashboard is terug in originele staat gebracht middels het vakkundig verwijderen van de oude laklaag en het aanbrengen van een nieuwe vernislaag. Kortom een unieke Morgan voor de perfectionistisch ingestelde liefhebber.
Let op: Bezichtiging alleen op afspraak!
Telefonas
El. pastas
Adresas
Vakgarage Rida, Mr. F.J. Haarmanweg 4, 4538AR Terneuzen
Basis
Marke
Morgan
Modelis
Plus 8
Versija
injection 3.5i V8 alloy body
Valstybinis numeris
RB-47-TP
Kuras
Benzine
Pagaminimo metai
1986
Rida
33.841 Km
Kebulo tipas
Cabriolet
Pavaru deze
Handgeschakeld
Duru skaicius
2
Sedimu vietu skaicius
2
Pagrindine spalva
blauw
Dazu tipas
basis
Pardavimo kaina
€ 68.945
PVM / Marza
Marge
Motor
Liczba cylindrow
8
Pojemnosc skokowa (cc)
3946
Moc (KM)
194
Moc (kW)
143
Predkosc maksymalna (km/h)
200
Milieu
Pavaru skaicius
5
Vidutines sanaudos
12.9
Sanaudos mieste
19.3
Sanaudos uzmiestyje
9.3
Tarsos klase
0
CO2 emisija
182
Energijos klase
G
Geschiedenis
TA pritatant
Nee
Naujo kaina
€ 0
Atvykimo data
14-09-2020
1 dalies data
01-10-1986
1a dalies data
01-10-1986
Serviso knygele
Onbekend
Afmetingen en gewicht
Mase
920 Kg
Priekabos mase su stabdziais
838 Kg
Priekabos mase be stabdziu
460 Kg
Financieel
Paruosimo islaidos
€ 0
Papildomas mokestis (%)
25
Keliu mokestis (ketv.)
€ 0 / € 0
Overige
Transporto tipas
Personenauto
NAP zyma
-
Transporto vieta
Terneuzen
Gamykline spalva
Lapis Blau
Apmusalai
Leder
Raktu skaicius
Onbekend
Pulteliu skaicius
Geen
Opties en accessoires
Exterieur
✓ Lichtmetalen velgen
Extra
✓ Reservewiel
Classics
✓ APK bij aflevering: N
✓ Garantie opmerking: Bezichtiging alleen op afspraak. Bel 0115-622600
✓ Bovag_garantie: N
✓ Bovag_40puntencheck: N
✓ Bovag_afleverbeurt: N
✓ Vetos_garantie: N
✓ Pca_top_occasion: N
✓ Bosch_car_service_best_car_selection: N
✓ Vakgarant_premium_occasion: N
✓ Autotrust_garantie: N
✓ Car_garantie: N
✓ Mbsg_garantie: N
✓ Opmerkingen: Bezichtiging alleen op afspraak. Bel 0115-622600
Merk: Morgan
Model: Plus 8 injection
Type: 3.5i V8 alloy body
Interieurkleur: Licht grijs
MORGAN PLUS 8
De Morgan Plus 8 is verreweg het bekendste sportwagen model gebouwd door de Britse autofabrikant Morgan in 1968. De aanhoudende populariteit van het model is al vele jaren de drijvende kracht van het bedrijf in de meer dan 50 jaar dat, met een kleine onderbreking, het wordt geproduceerd. Onder Morgan liefhebbers wordt het model zeer sterk geassocieerd met Peter Morgan, de eigenaar-voorzitter achter het ontwerp.
In 1966 naderde de Triumph TR-motor het einde van zijn levensduur en werd gezocht naar een geschikte vervanging. De Rover Motor Company bood de aluminium Rover V8-motor aan. Maurice Owen kwam bij het bedrijf om de leiding te nemen over de ontwikkeling van de nieuwe auto, de Morgan Plus Eight, en dit model werd aan het publiek aangekondigd op de Earls Court Motor Show van 1968. De Plus 8 behield Morgan’s reputatie op het circuit. Dit bleek een van de meest succesvolle auto’s te zijn die het bedrijf ooit heeft gebouwd. Eind jaren zestig verwierf de Morgan Motor Company extra fabrieksgebouwen ten zuiden van de bestaande fabriek. Dit maakte een bescheiden uitbreiding van de activiteiten van Pickersleigh Road mogelijk.
Alle Morgans, dus ook de Plus 8, zijn cabriolets. Het is een Brits model bomvol nostalgie: Morgans worden al sinds de jaren vóór de Tweede Wereldoorlog op dezelfde manier gebouwd. Op een stalen chassis wordt een essenhouten frame geplaatst, terwijl de carrosserie van metaal is. Vrijwel alles wordt met de hand vervaardigd en gemonteerd. Morgan wordt geleid door Charles Morgan, de kleinzoon van de oprichter.
DESIGN VAN DE MORGAN PLUS 8
Het prototype van de Plus 8 was gebaseerd op een aangepaste versie van het chassis van de Plus 4 , waar een 3,5 liter V8 motorblok van Rover in werd gelegd. Het chassis werd een aantal keren aangepast vanwege aanpassingen aan de versnellingsbak in 1973 en 1976. Als gevolg van deze chassis aanpassingen werd ook de body aangepast en verbreed in 1976 en werden de wielkasten vergroot om de grotere en bredere banden kwijt te kunnen die nodig waren om het gegroeide vermogen van de motor goed naar de weg te krijgen. De originele 1968 Plus 8 was 57 inch breed en de laatste was 64 inch breed. Voor een aantal jaren in de jaren zestig was de Plus 8 de snelste productie auto in Groot-Brittanië.
MOTOREN IN DE PLUS 8
Morgan was de eerste van een reeks van sportieve autofabrikanten die de V8-motoren van Rover gebruikte, later volgden TVR en Marcos dit voorbeeld. Vanaf het begin heeft de auto een achtcilinder motor onder de kap gehad. De 3,5-liter V8 waarmee de Plus 8 debuteerde, werd geleend uit de Rover P6 3500. Op zijn beurt was de Rover-motor weer gebaseerd op een blok van General Motors. De prestaties van de Plus 8 waren fenomenaal: de auto had maar 6,7 seconden nodig voor de sprint naar 100 km/h en dat in 1968! Er was geen Britse productie-auto die sneller was. De indrukwekkende prestaties waren een combinatie van het Amerikaans-Britse blok en het lage gewicht van de auto. De Plus 8 woog maar iets meer dan 800 kilo. De door ons aangeboden Plus 8 3.5 V8 injection is een kort geproduceerde uitvoering met de unieke aluminium carrosserie, aluminium velgen en bumpers, en de 193 pk sterke 3.5 V8 in combinatie met een 5 versnellingsbak. Af fabriek besteld in de BMW kleur Lapis Blau. Deze Morgan is nieuw geleverd in Nederland door de toenmalige importeur Nimag. Het lakwerk is compleet nieuw, in een van onze eigen spuiterijen uitgevoerd, het interieur, de softtop en alle bekleding werden door een lokale vakman eveneens volledig vernieuwd. Tevens lieten wij een nieuwe tonneaucover maken welke wordt bijgeleverd. Het notenhouten dashboard is terug in originele staat gebracht middels het vakkundig verwijderen van de oude laklaag en het aanbrengen van een nieuwe vernislaag. Kortom een unieke Morgan voor de perfectionistisch ingestelde liefhebber.
Let op: Bezichtiging alleen op afspraak!
Model: Plus 8 injection
Type: 3.5i V8 alloy body
Interieurkleur: Licht grijs
MORGAN PLUS 8
De Morgan Plus 8 is verreweg het bekendste sportwagen model gebouwd door de Britse autofabrikant Morgan in 1968. De aanhoudende populariteit van het model is al vele jaren de drijvende kracht van het bedrijf in de meer dan 50 jaar dat, met een kleine onderbreking, het wordt geproduceerd. Onder Morgan liefhebbers wordt het model zeer sterk geassocieerd met Peter Morgan, de eigenaar-voorzitter achter het ontwerp.
In 1966 naderde de Triumph TR-motor het einde van zijn levensduur en werd gezocht naar een geschikte vervanging. De Rover Motor Company bood de aluminium Rover V8-motor aan. Maurice Owen kwam bij het bedrijf om de leiding te nemen over de ontwikkeling van de nieuwe auto, de Morgan Plus Eight, en dit model werd aan het publiek aangekondigd op de Earls Court Motor Show van 1968. De Plus 8 behield Morgan’s reputatie op het circuit. Dit bleek een van de meest succesvolle auto’s te zijn die het bedrijf ooit heeft gebouwd. Eind jaren zestig verwierf de Morgan Motor Company extra fabrieksgebouwen ten zuiden van de bestaande fabriek. Dit maakte een bescheiden uitbreiding van de activiteiten van Pickersleigh Road mogelijk.
Alle Morgans, dus ook de Plus 8, zijn cabriolets. Het is een Brits model bomvol nostalgie: Morgans worden al sinds de jaren vóór de Tweede Wereldoorlog op dezelfde manier gebouwd. Op een stalen chassis wordt een essenhouten frame geplaatst, terwijl de carrosserie van metaal is. Vrijwel alles wordt met de hand vervaardigd en gemonteerd. Morgan wordt geleid door Charles Morgan, de kleinzoon van de oprichter.
DESIGN VAN DE MORGAN PLUS 8
Het prototype van de Plus 8 was gebaseerd op een aangepaste versie van het chassis van de Plus 4 , waar een 3,5 liter V8 motorblok van Rover in werd gelegd. Het chassis werd een aantal keren aangepast vanwege aanpassingen aan de versnellingsbak in 1973 en 1976. Als gevolg van deze chassis aanpassingen werd ook de body aangepast en verbreed in 1976 en werden de wielkasten vergroot om de grotere en bredere banden kwijt te kunnen die nodig waren om het gegroeide vermogen van de motor goed naar de weg te krijgen. De originele 1968 Plus 8 was 57 inch breed en de laatste was 64 inch breed. Voor een aantal jaren in de jaren zestig was de Plus 8 de snelste productie auto in Groot-Brittanië.
MOTOREN IN DE PLUS 8
Morgan was de eerste van een reeks van sportieve autofabrikanten die de V8-motoren van Rover gebruikte, later volgden TVR en Marcos dit voorbeeld. Vanaf het begin heeft de auto een achtcilinder motor onder de kap gehad. De 3,5-liter V8 waarmee de Plus 8 debuteerde, werd geleend uit de Rover P6 3500. Op zijn beurt was de Rover-motor weer gebaseerd op een blok van General Motors. De prestaties van de Plus 8 waren fenomenaal: de auto had maar 6,7 seconden nodig voor de sprint naar 100 km/h en dat in 1968! Er was geen Britse productie-auto die sneller was. De indrukwekkende prestaties waren een combinatie van het Amerikaans-Britse blok en het lage gewicht van de auto. De Plus 8 woog maar iets meer dan 800 kilo. De door ons aangeboden Plus 8 3.5 V8 injection is een kort geproduceerde uitvoering met de unieke aluminium carrosserie, aluminium velgen en bumpers, en de 193 pk sterke 3.5 V8 in combinatie met een 5 versnellingsbak. Af fabriek besteld in de BMW kleur Lapis Blau. Deze Morgan is nieuw geleverd in Nederland door de toenmalige importeur Nimag. Het lakwerk is compleet nieuw, in een van onze eigen spuiterijen uitgevoerd, het interieur, de softtop en alle bekleding werden door een lokale vakman eveneens volledig vernieuwd. Tevens lieten wij een nieuwe tonneaucover maken welke wordt bijgeleverd. Het notenhouten dashboard is terug in originele staat gebracht middels het vakkundig verwijderen van de oude laklaag en het aanbrengen van een nieuwe vernislaag. Kortom een unieke Morgan voor de perfectionistisch ingestelde liefhebber.
Let op: Bezichtiging alleen op afspraak!
Telefoon
Adres
Vakgarage Rida, Mr. F.J. Haarmanweg 4, 4538AR Terneuzen
Daugiau informacijos apie lizingo galimybes? 088 - 1021 544 088 - 1021 549 lease@polisa.nl